مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-14سياسي

انتصاب رییس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش 


 طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، «عادل خالقی ثمرین» به عنوان «رییس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری» منصوب شد.

-  طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، عادل خالقی ثمرین به عنوان رییس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن حکم رضامراد صحرایی آمده است: با توجه به تعهد تجارب ارزنده و شایستگی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان رییس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری منصوب می شوید.

امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال پیروی از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پیگیری سیاست های رییس جمهور، محترم با در نظر داشتن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب سیاست های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و قوانین و مقررات آموزش و پرورش در تحقق برنامه های وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم موفق و مؤید باشید.

از جناب عالی انتظار دارم با رعایت اصول عدالت محوری ، انقلابی گری ، مردم داری ، پاکدستی و فسادستیزی و قانون مداری دولت مردمی، براساس محورهای ذیل اهتمام ورزید: ـ برنامه ریزی مناسب به منظور ارتقاء و نگهداشت نیروی انسانی ـ برنامه ریزی برای تأمین منابع انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش و اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیربط ـ سنجش و ارتقای صلاحیت های حرفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب رییس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش 

انتصاب رییس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش